Nog 7 nachtjes slapen - Reisverslag uit Vinkhuizen, Nederland van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes slapen - Reisverslag uit Vinkhuizen, Nederland van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Sterre

29 Oktober 2015 | Nederland, Vinkhuizen

Nog een 7 nachtjes slapen en dan is het zo ver. Opstaan omdat ik wakker word van de wekker. Hup uit bed en om 5 uur in de auto, onderweg naar Schiphol. Donderdag 5 november om 10:00 vliegen Ilse en ik naar Curacao.

Het inpakken en regelen is in volle gang en ik het onwijs zin in de reis.

Vind je het leuk om mijn reisverslagen te volgen? Vink dan onder deze pagina aan dat je op het hoogte wilt blijven.

Een koude groet uit Nederland,
Liefs Sterre

  • 29 Oktober 2015 - 15:04

    Els En Petra:

    Hoi Sterre het ziet er erg leuk uit!!!
    We zijn erg benieuwd en horen graag alles!!
    Ik heb voor ons de mailingijst ingevuld is dat genoeg?
    Mooi plaatje, daar heb ik lang geleden ook gelopen. Er zat daar toen een juwelier........
    Heel goede reis en sterkte met alle voorbereidingen.

    Liefs Els en Petra

  • 02 November 2015 - 22:09

    Els En Petra:

    Hoi meissie,

    Het is bijna zover.... Morgen groep op
    En dan op reis!

    Geniet er van en veel plezier
    Wees voorzichtig en zie alles.

    Goede reis
    Veel liefs en een knuffel

    Petra en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sterre

Op 5 november vertrek ik voor 3 maanden naar Curacao. Daar zal ik stage gaan lopen in het kader van mijn Minor buitenlandse stage. Op de Dr. Albert Schweitzer school, zal ik les gaan geven in groep 2. Naast het stage lopen ga ik natuurlijk allerlei leuke dingen ondernemen samen met mijn reismaatje Ilse de Jong.

Actief sinds 21 Okt. 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3185

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 03 Februari 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: