Eerste stagedag - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu Eerste stagedag - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag

Blijf op de hoogte en volg Sterre

10 November 2015 | Curaçao, Mari Pompun

Vandaag heb ik kennis gemaakt met mijn stagebegeleidster en mijn stage klas. Komende weken ben ik de juf van groep 2. De stagedag begon met de maandopening van groep 7. Daarna een dag vol met gym, rekenen, buitenspelen, etc. De leerlingen zijn hier enorm knuffelig en dat vindt deze knuffel juf helemaal niet erg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sterre

Op 5 november vertrek ik voor 3 maanden naar Curacao. Daar zal ik stage gaan lopen in het kader van mijn Minor buitenlandse stage. Op de Dr. Albert Schweitzer school, zal ik les gaan geven in groep 2. Naast het stage lopen ga ik natuurlijk allerlei leuke dingen ondernemen samen met mijn reismaatje Ilse de Jong.

Actief sinds 21 Okt. 2015
Verslag gelezen: 1053
Totaal aantal bezoekers 3175

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 03 Februari 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: