De eerste dag - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sterre

06 November 2015 | Curaçao, Mari Pompun

En toen was de eerste dag alweer voorbij. Rond 3 uur zijn we geland op Curacao, om 5 uur waren we in het appartement en rond half 9 terug van de auto ophalen en boodschappen doen. We hebben de rest van de dag heerlijk doorgebracht aan het zwembad met een wijntje. Het plekje waar we zitten is erg mooi (foto's volgen), toch is het die eerst dag nog best wennen. Nieuwe omgeving, ander land, andere mentaliteit en vooral een andere temperatuur. Voor nu slaap lekker en tot snel. Xx

  • 06 November 2015 - 08:27

    Manon Van Wijk:

    Ha Sterre,

    Dat klinkt heel lekker. Zwembad, wijntje?

  • 06 November 2015 - 08:47

    Oma En Opa:

    Lieve Sterre

    Fijn dat je veilig en wel op Curacao aan gekomen bent , en gelijk al heerlijk genieten bij het zwembad met een wijntje .
    Ja Ja maak mij maar jaloers , gekheid hoor lieverd geniet er maar heerlijk van .
    Dikke knuffels Oma en Opa xxxxxx

  • 06 November 2015 - 13:11

    Petra:

    Leuk, fijn dat je er bent. Geniet ervan . Liefs els en petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sterre

Op 5 november vertrek ik voor 3 maanden naar Curacao. Daar zal ik stage gaan lopen in het kader van mijn Minor buitenlandse stage. Op de Dr. Albert Schweitzer school, zal ik les gaan geven in groep 2. Naast het stage lopen ga ik natuurlijk allerlei leuke dingen ondernemen samen met mijn reismaatje Ilse de Jong.

Actief sinds 21 Okt. 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 3187

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 03 Februari 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: