Stage op Curacao - Reisverslagen van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu Stage op Curacao - Reisverslagen van Sterre Stegeman - WaarBenJij.nu
Stage op Curacao

Op 5 november vertrek ik voor 3 maanden naar Curaçao. Daar zal ik stage gaan lopen in het kader van mijn Minor buitenlandse stage. Op de Dr. Albert Schweitzer school, zal ik les gaan geven in groep 2. Naast het stage lopen ga ik natuurlijk allerlei leuke dingen ondernemen samen met mijn reismaatje Ilse de Jong.

Recente Reisverslagen:

10 November 2015

Eerste stagedag

06 November 2015

De eerste dag

05 November 2015

Daar gaat ze...

29 Oktober 2015

Geld wisselen

29 Oktober 2015

Nog 7 nachtjes slapen
Sterre

Op 5 november vertrek ik voor 3 maanden naar Curacao. Daar zal ik stage gaan lopen in het kader van mijn Minor buitenlandse stage. Op de Dr. Albert Schweitzer school, zal ik les gaan geven in groep 2. Naast het stage lopen ga ik natuurlijk allerlei leuke dingen ondernemen samen met mijn reismaatje Ilse de Jong.

Actief sinds 21 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3204

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 03 Februari 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: